E-learning



  1. Az E-learning tartalma

  1. Tananyag oldalak, szakmai információk

  2. Ellenőrző kérdések, tesztkérdések

  3. Részfeladatok

  4. Bemutató képek

  5. Animációk

  6. Szimuláció

  7. Video jelenetek

  8. Interaktív elemek

  9. Motiváló oldal

  10. Speciális banki, gyógyszertári, értékesítési, célcsoportnak megfelelő ismeretek

  11. Üzleti felelősség

 

 

Az E-learning filozófia

Motivációs képek, szövegek, amiért érdemes végig elolvasni a szakmai információkat, és érdemes részt venni a feladatokban.

Szakmai ismereteket, információkat, marketing ötletet, eladás technikát, módszereket kap a napi munkához, és az eredményes működéshez, valamint az Ön képzéshez, és a munkatársak képzéséhez.

Felnőttek tanulási folyamata

  1. Információ felvétel (Pontos utasításokat követve, elolvassa az információkat, megnézi a videót, mellyel mintát kap, és lemásolhat)

  2. Információ feldolgozás (Válaszol az ellenőrző kérdésekre, összeállítja a puzzle-t, sorrendbe teszi a képeket, kiválasztja az optimális kommunikációt, visszajelzést kap, értékelést kap)

  3. Információ elmélyítés (Kérdésfal, ötlettár, aktivitás-egymás között, valamint a gyakorlatban alkalmazás)

Felépítés

  1. Linkek felsorolva (a tartalom)

  2. Középen az aktualitások, újdonságok

  3. Kérdésfal (erre válaszolunk, mindenki látja a feltett kérdéseket, és válaszokat, beszélgető szoba)

  4. Ötlettár (Ötleteiket megfogalmazzák a résztvevők, mire kíváncsiak, milyen információra van szükségük, ezzel részesei lehetnek az E-learning fejlesztésnek, és magáénak fogják érezni.)

  5. Gyűjtő oldal (fogalomtár, szabályok)

  6. A vizsgához el lehet jutni (a vizsga puzzle, képek, Állítsd össze! Rakd sorrendbe! Válaszd ki! A sikeres megoldások után dobpergés, virtuális oklevél, majd a 12 hónap végén nyomtatható oklevél. Work Shop mindenki számára, ahol a legjobbak elismerést kapnak a patikusok előtt

I. Szakma orientált

    • Tananyag oldalak

    • Szakmai információk

    • Részfeladatok (Állítsd sorrendbe!)

    • Ellenőrző kérdések

    • Vállalkozói ismeretek, üzleti, és marketing ismeretek

II. Értékesítés orientált

  • Bemutató képek

  • Animációk

  • Video jelenetek

  • Interaktív elemek, szimuláció

  • Motiváló oldalak

III. Ügyfélorientált

  • Üzleti felelősség

  • Etika

  • Kommunikáció minőségi ügyfélkiszolgálás



Minden tananyag végén virtuális oklevél, majd a tananyag befejeztével nyomtatható oklevél.







SBA - Sárosi Business Academy






   Kérje ajánlatunkat: sarosierzsebet6@gmail.com